Hvem vinner Farmen 2019?

God morgen!

I hele høst så har jeg fulgt nøye med på Farmen på TV. Og jeg så også på Torpet på sumo. Denne sesongen har vært skikkelig kjekk, og jeg har fått meg med alle episodene. Nå er det kommet finaleuken, og det er jo som vanlig en hard kamp for å komme seg til semifinale og finale. Konkurranseinstinktet har de alle sammen, og det har vært harde tak blant deltagerne. Nå er det kun Erik, Agna og Ingebjørg som er igjen. Og selve finalen sendes til helgen.

Denne gangen så har jeg faktisk en klar favoritt. Jeg håper inderlig at det blir Agna som går seirende ut av denne sesongen. For den damen har virkelig klart seg veldig fint, og vært en viktig ressurs på gården. Og jeg føler at hun virkelig har bein i nesa, og setter alle mann på plass. Erik er absolutt en kar som har spilt spillet, og som har vært litt mer slu underveis. Men samtidig så er det nok ikke til å unngå at noen deltagere sniker til seg litt mer underveis. Ingebjørg har allerede vunnet Torpet, og har gjort en fin figur. Men Agna er min desiderte favoritt deltager dette året.

Uansett så har det vært godt å se at deltagerne har ønsket det beste for hverandre, og det har ikke vært så veldig mye sabotering og store krangler. Jeg gleder meg allerede til Farmen Kjendis kommer på tv etter nyttår en gang. Det skal bli spennende å se hvordan den gjengen klarer seg på gården i noen uker. Nå heier jeg på Agna, og håper at finalen blir skikkelig fair og spennende!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg