Hvem vinner Skal vi danse?

Nå er det skikkelig spennende å følge med på Skal vi danse! Jeg elsker det programmet, og følger nøye med på det hver lørdag. Jeg har kost meg veldig med første del av kveldens program, selv om jeg ikke liker Halloween! Det er ikke så kjekt med skumle ting, men jeg må si at deltagerne levde seg inn i karakteren . Nå blir det spennende å se hvem som ryker ut i kveld magefølelsen min sier at Christian ryker, men man vet jo aldri! Dommerne var ekstra strenge i kveld, men det må de jo nesten være. For nå nærmer det seg slutten av årets sesong!

Så hvem tror jeg vinner? Vel, jeg tror nok at Alexander kan være en heit kandidat. Men han blir nok utfordret skikkelig av de andre deltagerne. Det kommer til å bli et sinnsykt nivå til slutt, og hele gjengen har virkelig gitt jernet. Det må være så gøy å oppleve det. Men jeg fatter ikke at de orker det uke etter uke. Dette året har jeg virkelig klart å kose meg med programmet, og det har vært viktig for meg å følge med. I starten hadde jeg stor tro på Funkygine. Men jeg er usikker på om hun klarer å yte maksimalt med de nervene som hun kjenner på hver helg!

Uansett så heier jeg på hele gjengen, for de er utrolig flinke på hver sin måte. Sesongen har vært spenstig med flotte deltagere. Og jeg merker at det blir trist når det er over. Hvem heier du på? Del gjerne i kommentarfeltet! Ha en strålende kveld, så prates vi igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

6 kommentarer
    1. Hei! Elsker skal vi danse jeg også. Har fulgt med helt fra starten. Nå er alle like flinke og hvem som helst av de fire kan vinne. Spennende er det 😊

      Dette innlegget likte jeg godt. Skriv gjerne flere innlegg av den litt lettere sorten. Hva du ser på tv, hva du mener og synes om ting og tang. Da blir vi mer kjent med deg og de innleggene krever kanskje ikke så mye. Litt diskusjon er fint, få opp temperaturen og engasjere leserne. Men pass på at du ikke sliter deg ut. Så at romvenninnen din i Tromsø gir seg både med kurset og managementet fordi hun er så sliten. Det kan skje den beste og er fullt forståelig. Pass på at det ikke skjer deg også ♥️

    2. Heia Alexander og Nadya 🤩 Fra perspektivet til en som driver med Sportsdans er Alexander utvilsomt den med best teknikk 🤩 Så hvis han fortsetter å levere like bra show med den teknikken han har lært på så kort tid, så synes jeg han fortjener å vinne! 💃💃 Men flere flinke med også:)

    3. Eeeelsker SVD. Må jo le av meg selv.. blir jo så rørt av ca hver eneste dans!
      Ja.. hvem vinner.. håper jo på Funky, men tror dessverre ikke det blir slik. Mrn som du sier.. alle er så utrolig flinke. Nivået er jo skyhøyt!

      Ellers vil jeg bare si at jeg fant bloggen din nå denne uken.. haar lest meg laaangt tilbake og må si at jeg liker deg. Du er et positivt tilskudd i denne jungelen av blogger. Elsker at du gir av deg selv på godt og vondt, samtidig som du vet å skjerme om barn osv.

      Har som sagt lest en god del. Endelig en blogger jeg kan kjenne meg igjen i. Jeg har selv store utfordringer med tanke på psyke, mat og en vanskelig fortid.. så å finne denne bloggem var som å finne en slags venninne.

      Tror vi trenger en blogg som din og en blogger som deg.
      Ha en fin kveld videre.

      – Kristine, 30, Stavanger

      1. Hei❤️Så hyggelig å høre fra deg! Utrolig kjekt å høre at du liker bloggen min. Det betyr masse for meg! Håper du vil trives på mine kanaler! Ønsker deg alt godt❤️Klem fra Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg