Hver gang vi møtes er mitt favorittprogram!

Jeg simpelthen elsker å se på Hver gang vi møtes! Det er jo et program hvor de samler en gruppe artister på en gård, og så synger de hverandres sanger. Nå er akkurat årets sesong over, og jeg har virkelig kost meg veldig med årets serie. Det har vært så kjekt å se de ulike artistene, og bli bedre kjent med hver enkelt av dem I år så var det Elisabeth Andreassen, Maria Mittet, Sol Heilo, Lars Bremnes, Petter Katastrofe, Trine Rein og Tom Mathisen som var med. Noen av dem har jeg fulgt gjennom mange år, mens andre var ganske fremmede for meg.

Det er så kjekt å høre de ulike tolkningene som de fremførte for hverandre. Jeg ble veldig glad av å se på. Det hjelper meg videre. Det ble et gjensyn med mange låter som jeg alltid har likt. Noen ganger var kanskje ikke fremføringene helt etter min smak, men det er jo helt greit. Man kan jo ikke like alt. Jeg har virkelig kost meg med å se på tv hver lørdag de siste ukene. Så har jeg hørt masse på mine favoritt sanger i etterkant. Norsk musikk på sitt aller beste. Det er noe som jeg kan like! Så er det jo kjekt å bli mer kjent med den enkelte også.

Nå er sesongen altså over, og det er litt trist. Men jeg kan heldigvis kose meg med sesongen på Apple tv! Det er så herlig å sitte alene i stuen, og bare slappe av med tv og hekletøy.  Balsam for sjelen min. Skuldrene faller ned, og jeg finner roen inni meg. Musikk har en så stor effekt på meg. Det kommer til å bli mange kvelder med gjensyn av dette programmet for min del. Jeg blir liksom ikke lei. Så håper jeg virkelig at det kommer en ny sesong om et års tid. For vi har så mange artister som burde være med!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg