Hver gang vi møtes redder lørdagen min!

God kveld!

Jeg koser meg skikkelig på lørdagskveldene nå. For jeg elsker at min desidert favoritt serie Hver gang vi møtes , har kommet i gang igjen. Det er så kjekt å se på, og jeg får aldri nok av det programmet. Det har reddet meg så mange ganger, og jeg kan se på de samme episodene om og om igjen. Forrige helt var det Odd Nordstoga sin tur, og jeg ble skikkelig begeistret for den musikken som vi fikk oppleve da. Det var kun en sang som var litt for spesiell for min smak, men ellers så var det skikkelig opptur for min del.

Det er rart hvordan et tv program kan bety så mye for meg. Men jeg elsker musikk, og jeg har alltid vært glad i norske artister. Så da er jo dette midt i blinken for min del. I dag er det Aslak fra Hellbillies som skal gjøres stas på, og det må jo bare bli skikkelig fint. De har jo så mange låter som virkelig klinger bra. Jeg er så glad for å kunne se dette mange ganger på TV2 Sumo, På vanskelige kvelder, så finner jeg frem strikketøy, pledd og Hver gang vi møtes. Da blir det koselig stemning med en gang.

I kveld skal jeg virkelig bare kose meg, og kommer sikkert til å få nye sanger på hjernen denne lørdagen også. Tror jeg sikkert snart har hørt forrige ukes låter 50 ganger allerede. Men det er jo bare gøy, og lørdagskosen blir skikkelig fin nå i ukene fremover! Ha en kjempefin lørdagskveld, så snakkes vi her igjen litt senere!

PS : Har du hørt min podcast? Du finner den her!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg