Hverdagschat har premiere!

God morgen!

I dag er det mandag, og det er en spesiell dag. For i dag lanserer jeg og mine fem herlige kollegaer en ny gruppe Snap, som heter Hverdagschat! Dette kommer til å bli så kjekt, og jeg gleder meg veldig til å være en del av denne gruppen. Jeg er så heldig som får lov til å jobbe sammen med disse herlige damene, og vi skal ha hver vår faste dag hvor vi snapper til dere. For min del, så har jeg fått tildelt torsdager. Det blir kjekt å snappe fra Hverdagschat hver eneste torsdag i tiden fremover.

Jeg håper at dere har lyst til å bli bedre kjent med meg, og at vi kan ha en kjekk kommunikasjon også på denne måten. Dere skal få bli ekstra godt kjent med meg, Rita, Carina, Ronja, Eva og Brit! Vi skal dele raust av vår hverdag, og håper at vi kan få til en veldig fin Snap. Gøy å komme i gang, og vi har snakket om dette en liten stund allerede. Jeg føler meg trygg på at dette blir kjekt, og vi skal gjøre hverandre enda bedre. For min del så trenger jeg å komme mer i gang på Snap, så dette er bare en fordel for meg.

Dette kommer til å bli en spennende uke, og jeg skal forberede meg godt til det blir min dag på torsdag. Jeg skal følge godt med på hva de andre damene deler, og så får jeg gjøre min dag på min måte. Jeg ønsker å være åpen og ærlig, og dele en del fra min hverdag som kanskje ikke alle andre våger å prate om. Det blir uansett en spennende prosess, og jeg håper virkelig at dere tar godt i mot oss alle sammen. Ellers så skal denne uken gå veldig fint, og jeg har ikke så altfor mange avtaler. Så kroppen min skal fokusere på hvile, få i seg nok næring og litt fysisk aktivitet!

Ha en super fin mandag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Jaaa, nå er Hverdagschat igang og det er stor stas å få åpne ballet. Jeg gleder meg over denne vakre buketten med kollegaer. Det er starten på en ny og spennende tid Wenche!

      Klemmer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg