HVILEPULS I TO DØGN!


God kveld!

Noen ganger må man bare gi kropp og sjel mulighet til å hvile. Lade batteriene på en god måte, og tillate seg hvilepuls over lengre tid. For min del, så blir det sånn denne helgen. Null stress, null press , kvalitetstid , god mat og kun aktivitet som gjør meg godt. Jeg må la denne kroppen på hente seg skikkelig inn igjen.

Jeg er glad for at kalenderen var tom denne helgen. Da klarer jeg å roe meg ned. Og med god samvittighet. Dette blir en deilig restitusjonshelg. Håper jeg da vil føle meg mye bedre, og kan ta fatt på hverdagen igjen på mandag. Fredag kveld er den beste tiden i uken. Skuldrene senkes ned, og familien er samlet igjen.

Nå har vi kost oss med deilig taco. Vi skal kose oss på sofaen resten av kvelden. Ikke stresse med noe som helst annet. Deilig følelse, og jeg nyter hvert minutt. Ha en fin fredagskveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg