Hvilepuls!

God kveld!

Det har vært veldig deilig å ha en rolig søndag her hjemme, og jeg har kost meg sammen med familien min. Formen er fin, og jeg har tatt livet med ro. Det har blitt en treningsøkt her hjemme nå i ettermiddag, og da er jo denne dagen virkelig fin. Godt fornøyd, og klar for å starte en ny uken igjen i morgen tidlig. Kroppen min har respondert mye bedre denne helgen, og det forteller meg at jeg takler spillejobben bedre nå rent helsemessig. Jeg var nok ikke så stresset og spent denne helgen.

Jeg har lært meg at det er viktig med rolige dager. Ikke ha for mange planer, men heller ta det litt som det kommer. Da er søndagene mye bedre, og jeg kan ha hvilepuls det aller meste av tiden. Kroppen min er glad i det, og jeg forstår at den trenger det. Utrolig hvor mye man skal lære om egen kropp i løpet av livet. Jeg har ikke tenkt så mye på det før jeg ble syk, og det får jeg svi for nå. Her er der masse skade som skal bearbeides, og det trenger tid. Heldigvis så har jeg en rolig hverdag, og jeg styrer tempoet selv.

Nå skal jeg forberede meg til en ny uke, og finne gode løsninger. Noen dager blir mer hektiske enn andre, og jeg vet godt hva som trengs da. En solid plan, rikelig med hvile, bra spisemønster og moderat trening. Da blir det et flott opplegg som jeg virkelig kan mestre. Håper du blir med meg i hverdagen!

Kos deg masse, og så snakkes vi om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg