HVILKEN SKAL JEG VELGE?

God kveld!

I kveld spiller jeg inn mine første låter i platestudio. Og jeg skal om kort tid velge ut en låt, som snart vil legges ut som første singel. Det er akkurat nå veldig vanskelig å vite hvilken jeg skal velge. For jeg er utrolig stolt av resultatet, og vil så gjerne at dere også skal ha sansen for min musikk. Selvsagt kan man ikke forvente at alle skal like det man lager. Men jeg har et håp om å nå ut til mange der ute med min musikk.

Vi spiller inn fire ulike låter, og de er ganske forskjellige. Alle har et sterkt budskap, og en ærlig tekst. Det er vanskelig å vite hvilken som det er lurest å dele akkurat nå. Men jeg regner med at godfølelsen kommer, og at jeg lander nokså naturlig på den ene låten. Der kommer kanskje ut en eller to til, før platen slippes på nyåret. Samarbeidet mellom meg og musikerne er så viktig. De har jo sine meninger, og sammen blir vi gode.

Jeg koser meg i studio resten av kvelden, så vi prates i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg