Hvor bør vi dra?

Jeg vil dra til utlandet neste sommer!

Jeg drømmer om å kunne ta hele familien med meg på en fin utenlandsferie neste sommer. Men akkurat nå , så er det jo ikke så godt å vite hvor man kan dra. Håper inderlig at verden er litt tryggere neste år. Tenker uansett at denne ferien skal alle 4 være med å bestemme. For vi skal jo da forsøke å finne et reisemål som passer oss alle sammen. Der må ungdommen får ha ganske mye å si, for at de skal ha lyst til å bli med oss gamle på ferietur. Vi har ikke reist så mye til utandet, så jeg ønsker virkelig å ta en fin tur mens ungene bor hjemme. Årene går så fort, så det er på tide.

Men det komme til å bli en spennende prosess å finne reisemålet. Jeg har lyst på sol og varme. Min mann er ikke særlig lysten på en sydenferie, og vil ha opplevelser. Så da får vi se hva ungene egentlig ønsker seg. Vi må nok finne en gylden middelvei, sånn at vi alle sammen kan bli fornøyde. For meg så er det uansett viktigst at vi er på tur som familie. Det skal bli gøy å sette i gang forberedelsene til denne ferien etter hvert. Føler meg så giret, og krysser fingrene for at vi får gjennomført dette i 2021! Uansett hva vi velger, så skal vi kose oss maksimalt.

God mat, opplevelser og litt basseng vil vært perfekt. En balanse mellom aktiviteter og avslapping. Jeg kommer jo tross alt til å trenge hvile da også, så vi kan ikke ha 14 dager med hardkjør hver dag. Så deilig å drømme seg litt bort. Tenke på hva vi kan få oppleve sammen med ungene våre, og samtidig få litt kjærestetid også. Hele familien trenger en ferie neste år. Det er det ikke noen tvil om. Jeg gleder meg til gode samtaler med ungene om dette, og se hva de egentlig ønsker å bli med på. Tror det kan bli et ferieminne for livet!

Gi meg gjerne tips i sosiale medier! Kanskje du har vært på en fin ferie med din familie, og kan dele dine erfaringer med meg?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg