Hvor finner jeg motivasjonen min?

Hvordan klarer Du å motivere Deg selv hver eneste dag? Det spørsmålet får jeg ganske ofte. For folk rundt meg legger merke til det jeg publiserer hver eneste dag. De skjønner ikke hvordan jeg kan orke å dele så mye av meg selv . Jeg skjønner godt at dere lurer på det. For noen dager så lurer jeg på det selv også. Men jeg kan forsikre dere om at jeg ikke er noe supermenneske. Men jeg har en veldig sterk trang til å kommunisere med omverdenen. Sånn er jeg bare skrudd sammen. Bloggen startet jo egentlig for terapi. Men så har det jo ballet på seg en hel del. Jeg visste ikke da at dette skulle eskalere til en kommende karriere som Influencer.

En hel del av innholdet mitt kommer fordi jeg lever med tankekjør. Det vil si at det til tider er litt kaotisk inni hodet mitt. Men når jeg skriver om de temaene, så tømmer jeg hjernen min. Da blir jeg ganske enkelt mye roligere, og det resulterer i en bedre hverdag for meg og de rundt meg. Traumene har skadet meg, og det må jeg leve med. Men jeg har bestemt meg for å bruke det som en ressurs. Da blir ikke livet så veldig trist og tungt. For meg så har bloggen virkelig vist meg en vei videre i livet, og det er jeg så glad for. Noen dager så er det ikke så lett å skrive noe. Men jeg forsøker alltid å ligge noen dager før. Så da er det ikke så farlig om jeg ikke skriver noe den dagen. Heldigvis så er jeg strukturert, og har lært meg hva som fungerer for meg og familien min.

Jeg er kreativ, men det visste jeg egentlig ikke. Men de siste årene har jeg oppdaget nye sider ved meg selv, og det passer fint inn i denne jobben. Nå har jeg laget meg en plan som fungerer veldig bra, og jeg trives veldig godt. Nå er jeg i ferd med å lære meg masse nytt, og da vil jeg videreutvikle mine kanaler. Dette kommer til å bli veldig bra, og jeg er så spent! Tusen takk for at Du er innom bloggen min, og stikk gjerne innom på de andre kanalene mine også!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg