Hvor går grensen min?

 

Hvor går egentlig grensen min? Hvor mye vil jeg egentlig dele fra mitt liv? Skal jeg fortsette slik som nå, eller skal mine egne grenser endres? Noen ganger må jeg ta en liten tenkepause. For der skjer en del ting i livet mitt som ikke verken kan eller vil dele. Men samtidig så ønsker jeg jo å være ærlig med Dere her på bloggen min. Det er godt å ha klare retningslinjer i denne hverdagen som blogger. For man kan fort ta et valg som ikke er bra i lengden. Men jeg vil veldig gjerne gi Dere et reelt bilde av min hverdag. Men jeg vet veldig godt at jeg trenger min egen private atmosføre hvor familien er i fred. Avgjørelsen om at mine barn eller ektemann ikke er på mine kanaler, kommer jeg ikke til å endre på. Det må i så fall kun bli etter at ungene er myndige.

Jeg har behov for å verne om meg selv, og min familie. Det er noe som er veldig viktig for meg. Men jeg gleder meg til å fortsette med mine kanaler, og videreutvikle dem. For det er fullt mulig å utvikle bloggen uten å gå over egne grenser. Men man må tenke seg nøye om, og be om råd dersom det trengs. Jeg byr gjerne på meg selv på blogg og Youtube. Det er noe som jeg trives veldig godt med, og som jeg skal jobbe videre med. For jeg liker kontakten som jeg får med Dere! Og jeg har lyst til å by på meg selv. Det er bare sånn jeg er skrudd sammen. Så får jeg utviklet min egen kreativitet, og jeg blir gradvis tryggere på meg selv!

Jeg håper at Dere forstår meg. For det er viktig for meg å snakke om disse tingene. Jeg har lyst å ha en blogg som gjenspeiler min hverdag, og de tingene som jeg brenner for. Så har jeg mye å gå på når det kommer til kommersielle innlegg. For der har jeg masse å lære. Men jeg vil uansett at bloggen skal være sånn som jeg er, og ikke en såkalt rosablogg! Det er dette som passer for meg, og som jeg ønsker å jobbe videre med i tiden som kommer! Jeg håper at Du blir med meg videre på ferden!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg er enig med deg der. Barna trenger ikke å være med på bloggen før de er myndige og kan bestemme selv. Den grensen er grei å ha med seg uansett. Men for å få et realistisk bilde av bloggeren og for å nå flere følgere, er det greit å være åpen. Men det er som du sier viktig å sette grensene ved barna ( og evt partner dersom han/ hun ikke ønsker å være med på bloggen). Barn er barn, og det er greit å sette de grensene man selv er fortrolig med 🌻🌷🌷God påske!! 🌻🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg