Hvor går grensene mine?

Jeg er opptatt av å ha grenser for meg selv i jobben min. Men samtidig så ønsker jeg jo å ha en personlig utvikling som er naturlig for meg. Det er jo slik at vi endrer oss etter hvert som tiden går. Noen av de grensene som jeg satte helt i starten , kommer til å vare for evig. Men samtidig så har jeg allerede flyttet noen grenser for meg selv. For eksempel når det kommer til bilder av meg selv. Der har jeg blitt friere, og jeg våger å slippe meg mer løs.

Så hvor skal egentlig grensene mine gå? Hva er innenfor, og hva er utenfor? Jeg tror at det er sunt å tenke over dette jevnlig. For man kan veldig kjapt miste seg selv i denne bransjen her. For et år siden ville jeg aldri postet bilder av meg selv i bikini eller morgenkåpe. Men det har jeg allerede gjort, og jeg angrer ikke på det. Sånn sett så blir liksom grensene automatisk flyttet på. Det er litt skummelt, og jeg ønsker å være voksen og bevisst på det som jeg gjør.

Denne jobben utvikler seg hele tiden, og jeg kommer til å måtte tenke nøye over ganske mange ting. Men jeg gleder meg. Og jeg er sikker på at dette kommer til å ende bra til slutt. Men jeg må passe på at jeg barer en privat sone som ikke er på internett. Grensene som v i har satt i forholde til barna kommer vi ikke til å endre på de nærmeste årene. For de skal få vokse opp mest mulig i fred. Men når de nærmer seg å bli voksne, så skal de få være med i diskusjonen.

Livet er jammen meg spennende, og jeg ønsker å oppleve masse i fremtiden. Og så vil jeg samtidig føle meg trygg og i balanse. Så da er det lurt å ha fokuset på riktig plass allerede mens jeg er en liten influencer!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg