Hvor går grensene?

Når jeg velger å leve uten maske, så gjør det meg ganske sårbar. Men jeg har etter hvert lært meg hvordan jeg kan ta bedre vare på meg selv. For det må jeg jo gjøre, og jeg kan ikke dele alt hele tiden. Nå har jeg funnet en måte å balansere det på. Da kan jeg ha en del ting helt privat, og jeg vet at det holder meg trygg. Noen ganger har jeg nemlig lyst til å dele mye mer. Men av ulike årsaker, så kan jeg ikke gjøre det. For meg så er det veldig viktig å ha noe som bare hører til meg og mine nærmeste.

Det er godt å være voksen i slike sammenhenger. For livet har lært meg masse, og jeg har vært ute en vinternatt før. Som ungdom så var man nok ikke så reflektert. Så jeg kan til en viss grad forstå at unge influensere noen ganger går vel langt. Da tenker jeg ofte at de burde hatt noen trygge rundt seg, som kunne hjulpet dem litt. Det hender at jeg også gjør feil, og har fått beskjed om å skjerpe meg. Så vi kommer ikke unna det noen av oss. Hvert eneste ord som publiseres, står jeg ansvarlig for. Da må jeg kunne vite hva som er innenfor, og hva som er utenfor.

Dette er nok en av de viktigste tingene som jeg har lært i kurset som jeg deltar på. Å snakke med de andre deltagerne, og lære av de feiltrinnene som vi gjør iblant. Det har vært viktig for meg. Og jeg vet også at man ikke kommer helt unna feiltrinn. Det skjer for alle sammen. Gjennom månedene som har gått, så har jeg virkelig fått mer kunnskap. Det er spennende, og jeg får gode resultater. Men jeg er fortsatt liten, og det går greit. Et steg om gangen. Være trygg på det som jeg velger å publisere på mine kanaler.

Jeg føler meg svært heldig. For det er en utfordrende bransje, og man trenger litt tid på å lære hvordan det fungerer. Og så skal min finne sin plass midt i dette, og være trofast mot sine egne grenser og retningslinjer. Det er i hvert fall ikke kjedelig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg