HVOR LANGT SKAL JEG GÅ?

God kveld!

Når man virkelig ønsker å utvikle seg, så må man noen ganger bare skjerpe seg litt. Og være villig til å dele enda litt mer fra hverdagen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men noen ganger så våger jeg liksom ikke å dele små ting fra vårt liv. Tror det er den frykten for å ikke ha noe igjen som bare er privat. Dersom man forskyver på grenser, så må man være klar over hva som blir annerledes.

Det var litt rart å dele noe som enkelt som vår middagsmeny. Ikke at den er noe som er hemmelig, men det var liksom litt merkelig allikevel. Tror kanskje jeg har en liten frykt for at noen der ute skal kritisere mine matvaner, og at det igjen skal trigge min spiseforstyrrelse. Nå har jeg likevel gjort det, og det har gått helt fint i etterkant. Høres sikkert litt rart ut, men det satt litt langt inne.

Jeg merket det samme når jeg valgte å dele min treningsplan. Der ligger en redsel for at det skal bli en diskusjon på om jeg trener riktig, eller om jeg trener for mye. Her gjelder det å være trygg i seg selv, og på sine valg. Det ble jeg minnet på nå, og jeg står inne for den treningen som jeg gjennomfører nå. Kroppen min er så mye bedre nå, så det har god effekt.

Der er fortsatt noen ting som jeg ikke ønsker å dele med hele verden. Så jeg blottlegger meg ikke helt. Men jeg kommer til å utfordre meg selv i tiden fremover, og skape en større variasjon her på bloggen min. Noen av dere vil like det godt, mens andre kanskje ikke er helt på samme lag som meg. Uansett så må jeg bestemme selv, og dele de tingene som jeg ønsker. Da blir det nok bra, eller hva?

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg