HVOR SKAL JEG HA KONSERTER?

God kveld!

Nå er det spennende tider her hos meg, og vi jobber godt med platen vår. Det er på tide å tenke på hvilke steder vi skal ha konsert til våren. Vi må nemlig ut på en liten miniturne i forbindelse med plateutgivelsen. Til nå så har vi bestemt oss for å ha re lease konserten her i Mandal, og deretter en konsert i Egersund. Men vi ønsker å holde noen flere konserter, og lurer på hvor vi bør dra? For oss er det helt naturlig å starte i Agder og Rogaland. Vi ønsker å ha konserter i relativt små konsertlokaler, og vil ha en intim stemning på konsertene. Da vil jo publikummet også få en nærere opplevelse av musikken vår.

Har dere noen tips til meg? Hvor bør vi komme? Det er så kjekt å kunne planlegge sin egen konsert turne, og jeg har allerede sommerfugler i magen min. Tenk at jeg får oppleve dette om relativt kort tid! Jeg gleder meg til å ta bandet mitt med meg rundt omkring, og spille for både kjente og ukjente. Veldig kjekt om noen av dere har lyst til å komme på konsertene mine, og kanskje også si hei etterpå. Vi skal nå fokusere på de 4 siste låtene som skal på platen, og det er en spennende prosess. Jeg har en intensiv øvingsperiode foran meg nå, og det skal bli deilig å ha alt ferdig spilt inn i studio.

Promoteringsjobben skal også planlegges, og jeg er så takknemlig for å ha Fajo Music i ryggen på den biten. Så skal jeg kose meg med musikken, og forberede meg til alt som skal skje. Snart må jeg også ta pressebilder med profesjonell fotograf her i Mandal. Masse gøy som skjer altså. Og dere får henge med på reisen min. Håper dere vil tipse meg om konsertlokaler, og hjelpe meg til å velge de riktige stedene å ha konserter til våren!

Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

 

4 kommentarer
    1. Bor dessverre for langt unna🥺Men heie på deg gjør jeg!
      Synes dette er så tøft gjort, og “in your face” til dem som ikke trodde på deg og drømmen din. Utrolig glad for at du lykkes, Wenche 🥰Alt godt til deg og dine❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg