Hvor vil jeg være om 1 år?

Den siste tiden har jeg tenkt lenger frem i tid. For det er faktisk ganske viktig å sette seg ulike mål for fremtiden. Særlig i den prosessen som jeg er i nå. Jeg vil jo at min deltagelse i Anne Brith Influencer Program skal bære masse frukter, og at det vil lønne seg å jobbe hardt. Men samtidig så må målene være gjennomførbare. De kan ikke være helt urealistiske. For da blir man bare så skuffet. Jeg har vært veldig konkret i mine målsettinger, og jeg håper inderlig at jeg vil nå dem. Det er skikkelig spennende, og jeg har god tro. Heldigvis så er det et langsiktig prosjekt, og små delmål vil oppnås etter hvert som tiden går.

Jeg har satt opp konkrete mål ,og skal få hjelp til å komme dit. Det er godt å ikke gå denne veien helt alene. Sammen blir vi jo sterkere, og vi heier hverandre frem. Foreløpig så vil jeg holde mine konkrete mål for meg selv. For det er ikke noe vits i å skrive det her, og så skape en diskusjon blant nett trollene. Nei, dere får vente og se! Jeg gleder meg i hvert fall veldig, og gleder meg til en veldig spennende høst. Målene mine kommer til å være utfordrende å nå. Men da blir gleden enda større når man endelig kommer dit! Jeg vet hva jeg vil, og hva jeg ikke vil. Og det er ganske viktig i slike prosesser.

Jeg tar ikke noen snarveier underveis! For jeg vil ha ekte følgere som faktisk ønsker å følge meg i hverdagen. Man får mange tilbud om å kjøpe seg følgere, men det er ikke aktuelt for min del. Det tar tid å komme seg videre, men det skal skje på ærlig vis. Jeg koser meg veldig med alle de fine tilbakemeldingene som kommer min vei. Det er sånn jeg vil ha det. Ekte mennesker som velger å følge med akkurat meg! Tusen takk til hver enkelt av Dere! Sammen skal vi nå målet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg