Hvordan takler jeg å være alene?

Det er fredag allerede, og i ettermiddag kommer min kjære mann hjem til Mandal. Så kommer guttene våre hjem på søndag. Å være alene hjemme så lenge, har virkelig gått over all forventning! Det har gått så fint, og jeg fokusert på jobb, venninner og hvile. Faktisk så har jeg egentlig kost meg skikkelig. Og det er deilig å kjenne at man er trygg og rolig. Jeg har fått unna en del jobb, og hatt tid til å tenke over en del ting. Når man tross alt er hjemme alene, så blir der jo mer ro til slike ting.

Jeg har savnet både guttene og mannen min, men det har vært på et behagelig nivå. For jeg trengte alenetid. Nå har jeg hatt god tid til å evaluere hverdagen, og legge nye planer for høsten. Det er nemlig travle tider som venter på meg, og det starter allerede i august. Det skal bli godt å samle familien igjen på søndag. For jeg er jo veldig klar for hverdagen igjen. Jeg og min kjære mann skal ha en fin helg sammen. Det er jo ikke så ofte at vi er alene hjemme en hel helg! Det var rart å la barna dra, bare les her.

Denne uken har vært en nyttig erfaring. Og jeg har bevist overfor meg selv at jeg takler å være hjemme alene. Alle slike ting er et pluss i boka for meg. Og jeg kan se for meg en fin fremtid også etter at ungene en dag flytter hjemmefra. Heldigvis så er det en god stund til enda, men årene flyr av sted. Jeg gleder meg til kjæresten min kommer hjem, og vi kan starte helgen. Den begynner med fredagstaco som vanlig! Vi holder oss til rutinene her i huset!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg