Hvorfor drømmer jeg om å bli gjenkjent?

Forleden natt så drømte jeg at jeg ble gjenkjent overalt hvor jeg gikk. Det var en merkelig følelse. For jeg likte det tydeligvis veldig godt i denne drømmen. Spørsmålet er jo bare om jeg vil komme til å like det i det virkelige livet? Vel og merke om jeg da blir et kjent ansikt. Jeg tror jeg vet hvorfor jeg drømte sånn akkurat nå. For vi har snakket en del om det her hjemme, og jeg har også tenkt på Anne Brith.

Når Anne Brith forteller meg hvordan hennes hverdag er, så kjenner jeg at det gjør noe med meg. For hun er virkelig et kjent ansikt i dette landet, og kan fortelle hvordan det føles i ulike settinger. Det hender at jeg tenker at dette er litt skummelt. Og at jeg må holde beina godt plantet på jorda i tiden som kommer. For jeg jobber jo for å bli en godt kjent influencer, og da må jeg ta det som hører med på en god måte. Jeg tror at det er godt det tar tid. Der finnes ikke en heis som tar deg til toppen. Man må gå alle trappetrinnene selv.

Jeg aner ikke hvordan det er å bli gjenkjent. Og hvem vet hvordan man reagerer. Men jeg ønsker å være meg selv. Og jeg tror at det skal gå bra med meg. Ting skjer heldigvis gradvis i denne bransjen, og jeg får tid til å tenke meg om underveis. En dag om gangen. For meg så er det viktig å våge. Når man vil til toppen, så må man gi gass! Jeg er ikke redd for å bli gjenkjent. Da kunne jeg ikke satset på denne karrieren. Men jeg vil være bevisst på hvordan jeg oppfører meg i fremtiden, og ha gode verdier som jeg kan dele med alle dere!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Digger deg Wenche❤️ du er vakreste dama i verden: nyyyyyydelig og vakker!!! Elsker måten du snakker på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg