Hvorfor elsker folk å ødelegge for andre?

Vi mennesker er noen raringer. For med en gang en person virkelig ønsker å nå sine mål, så kommer klørne frem. Og det virker som om de har kun en hensikt. for de ønsker å rive vedkommende ned, og få dem til å holde munn! Vi trenger ikke kjenne vedkommende en gang. Men rakke ned, ja det tror vi er lov! Som Influencer vet jeg at det kommer til å storme litt inni mellom. Og jeg står stødig gjennom det. Men jeg kjenner at det er rart hvordan fremmede ønsker å rive meg ned. Les gjerne mer her.

Hvorfor kan vi ikke være rausere mot hverandre? Hva er det som har gått galt underveis i samfunnet vårt? Norge burde forby anonyme nettsteder hvor mobbing utføres hele døgnet. For det er direkte skadelig for dem som ikke klarer å stå i det. Og jeg skjemmes over vårt regelverk her i Norge. Hvem som helst kan sitte og skrive dritt om meg på internett, uten å måtte ta ansvar for det selv. Det er den feigeste formen for mobbing! Jeg er voksen, og har blitt mobbet gjennom hele livet. Så for meg så er ikke dette noe nytt.

Jeg lar meg ikke stoppe av dette! Men jeg tenker på alle de unge som forsøker å finne sin vei i livet. Vi gjør det sannelig ikke lett for hverandre. Det virker som om min generasjon har mistet folkeskikken underveis, og jeg liker det ikke! Jeg føler meg veldig heldig som får masse ros og kjærlighet fra mine følgere. Og dere andre som kaster dritt, ja dere gidder jeg ikke å bruke tiden min på!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Kjempebra og viktig blogginnlegg!

      Jeg kan ikke annet enn å si at jeg er 100% enig i alt du skriver. Selv har jeg skrevet mange blogginnlegg med kraftig kritikk med kritiske spørsmål om hvorfor offentlige diskusjonsforum tillater anonyme kommentarer, og da særlig på forum hvor man diskuterer andre mennesker!

      Det er anonymitet ved slike forum som bør bli forbudt med lov! Politikerne må på banen for å lage en lov mot slike nettsteder.

      Jeg har selv gjort meg upopulær ved et anonymt diskusjonsforum når jeg har langet ut mot nettmobberne og nettrollene. Det gjør meg ikke noe, og jeg kommer fortsatt til å si klart fra hva jeg mener om anonyme nettroll!

      Den kampen mot de anonyme nettrollene skal vi vinne til slutt, og jeg har oppfordret mine faceboovenner, bloggvenner og følgere til å anmelde slike anonyme nettforum når de ser at det foregår nettmobbing, hets og latterliggjøring! Det finnes en nettside hos politiet hvor man kan anmelde!

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg