HVORFOR ER JEG REDD?

God morgen!

Jeg er i tenkeboksen. Sånn helt på ordentlig. For jeg ønsker å dele mye med dere, uten å miste meg selv underveis. Jeg har skrevet om dette før, og jobber fortsatt med å finne min vei videre. Å dele store deler av livet, føles helt fint. Men jeg merker at der ligger noen sperrer inni meg. Akkurat som at jeg har laget en distanse mellom mine sosiale kanaler, og selve hverdagen min.

Dette er noe som jeg merker på Instagram og Snapchat også. Hva er det som holder meg tilbake? Hvorfor er jeg litt «redd « for å dele? Tror jeg at det vil bli kritisert? Eller ønsker jeg at det bare skal være «vårt»? Så lenge jeg holder mann/barn/familie for meg selv, så er det ikke så farlig med resten egentlig. Men jeg merker at det er krevende å flytte grensene mine. Derfor tar jeg det litt og litt.

Jeg har ikke noe å skjule. Tror bare at det er skummelt å slippe dere inn. Men så blir jeg så glad for alle de flotte meldingene som dere sender meg. Alle de fine ordene går rett i hjertet. Jeg blir også glad om dere vil gi meg noen tips om hva dere ønsker å se i mine kanaler. Hva er det som mangler?

Klem fra Wenche

8 kommentarer
    1. Jeg lurer på hvorfor du deler minst av alle på Hverdagschat?
      Du sier alltid at vi skal få en fin dag sammen,men du er veldig lite tilstede der sammenlignet med de andre damene. De snakker, byr på seg selv,mens du er der minimalt,legger ut gamle bilder og svært lite fra dagen din.

    2. Tenk at det du skriver skal føles riktig for deg der og da. Samtidig må en være komfortabel med å kunne lese dette selv lenge etterpå. Vil du føle ubehag senere av hva du deler? Da bør det ikke deles. Det skrevne ord kan aldri tas bort. Det vil være risset for alltid. Det er din blogg og dine valg. Lykke til uansett hva du velger Wenche. Klem og en fin dag til deg og din lille familie😊🌸

    3. Gjør ikke noe å ha en grense, du må ikke dele alt selv om du deler noe, du ‘skylder’ ikke noen noe. Del det du vil, du. Ikke vits å presse seg selv om dette skal være et overskuddsprosjekt. Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg