HVORFOR ER JEG ROLIGERE?

 

God kveld!

Der er noe befriende ved å føle seg mer vel i egen kropp. Jeg er ikke helt i mål på det området, men har likevel kommet veldig langt. Jeg har flere gode dager, enn dårlige dager. Min stil har blitt mer feminin, og jeg slipper meg selv mer løs. Og jeg nyter de gode følelsene som tryggheten gir. Når jeg titter i butikker nå, så er jeg ikke negativ. Jeg tenker ikke automatisk at jeg ikke passer disse klærne. Men jeg har lært meg å kle opp den kroppen som jeg har her og nå.

Min stil er kanskje ikke sånn som din. Men det stresser meg ikke lenger. For vi er ulike mennesker, med ulike kropper og fasonger. Jeg jobber med å godta min egen kropp, og det er herlig å ha tatt nye steg på den reisen. Alle har lov til å være seg selv. Med sine egne særtrekk, og sin egen smak. Akkurat nå så opplever jeg nye ting ved meg selv. Det er spennende, og ganske uvant. Men det føles riktig, og jeg følger magefølelsen min. Føler meg fin, og gir meg selv lov til å utvikle meg enda mer.

Der er ingen andre som skal bestemme min stil. Og du skal få kle deg sånn som du vil. Jeg er så glad for tryggheten synker inn, og at brikkene faller på plass i min hverdag. Det gjør meg fri, og jeg koser meg masse!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg