Hvorfor har Du lyst til å bli toppblogger?

Det er mange som er glade på mine vegne, og som oppmuntrer meg min hverdag som influencer. Men jeg får noen ganger spørsmål som ikke alltid er like gjennomtenkte. Eller så er det rett og slett slik at vedkommende ikke helt vet hva det egentlig innebærer å være influencer. Jeg skjønner veldig godt at det ikke er relevant for alle. Men så er det jo sånn at når jeg nå satser skikkelig, så kommer spørsmålene oftere. Hvorfor vil Du bli en toppblogger? Vil Du bli kjendis? Er ikke det skummelt?

Det er ikke like enkelt å svare riktig på disse spørsmålene. For selv om ikke min ambisjon er å bli kjendis, så kan det skje siden jeg ønsker å bli en toppblogger. Sånn er det jo bare. Men jeg velger jo selv hvordan selve hverdagen min skal være. For meg så er det enda veldig urealistisk på mange måter. Men jeg har tatt noen avgjørelser, og jeg har valgt å benytte meg av den sjansen som jeg nå har fått gjennom influencer programmet. Jeg vil veldig gjerne fortsette på være meg , uavhengig av hvilken størrelse bloggen har.

Dersom jeg nå får full uttelling på dette det neste året, så er det opp til meg å ta gode valg. For jeg har et ansvar her hjemme også, og det er aller viktigst for meg. Vi må ta det litt som det kommer. Men jeg er villig til å teste ut hvordan dette kan bli min hovedinntekt de nærmeste årene. Jeg er veldig spent selv, og jeg aner jo ikke helt hva jeg går til. Men jeg er en voksen dame som har vært ute en vinternatt før. Så jeg føler meg trygg på at jeg kan si ifra. Kjendiseri er ikke noe som jeg tenker så mye på. Faktisk så virker det som at andre er mer opptatt av den enn jeg er selv.

Det hele virker veldig fjernt for meg. Men jeg gleder meg til å se hvor dette ender. Jeg håper jo at mange mennesker vil like det budskapet som jeg formidler på mine kanaler. Ringvirkningene av det får vi håndtere underveis. Jeg er optimist, men også realist. Så jeg tror ikke at bloggen bare vil vokse inn i himmelen av seg selv. Her må det en del jobb til, og jeg skal gjøre et skikkelig forsøk nå det nærmeste året. Jeg håper at Dere skjønner meg. For jeg er så glad i å jobbe med formidling, og er takknemlig for hver enkelt følger.

Vi blogges!

Følg gjerne WELG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg