Hvorfor klarer jeg det ikke?

Det er ganske frustrerende når man ikke klarer å holde de avtalene som man har gjort med seg selv. Sånn er det i hvert fall for meg. Men en del av problemet er jo at jeg krever for masse av meg selv hele tiden. Da er det ikke lett å holde det man har bestemt. Så jeg må restarte meg selv på den en del områder, og sette meg noen nye mål. Mål som jeg har mulighet til å klare. For nå har jeg vært altfor hard mot meg selv. Jeg må være snillere mot meg selv på privaten.

Jeg sliter med treningen. Men jeg har nå justert målene mine, og håper at dette vil hjelpe meg. For jeg trenger trening, men ikke så hardt og så mye som jeg la opp til inni hodet mitt. Kroppen makter ikke det. Så nå skal jeg forsøke å legge listen litt lavere, og heller klare å gjennomføre de øktene som jeg tar. Selv om jeg egentlig ønsker å klare mer, så må jeg stoppe. Det er ikke enkelt for meg å finne den riktige balansen. Min kropp er ikke alltid enig med meg.

Nå har jeg skjønt mer av hva som er utfordringen min i hverdagen. Jeg har en tendens til å overprestere i alt jeg gjør. For da tror jeg at jeg ligger best an. Men egentlig så brenner jeg kruttet altfor fort. Så dette skal jeg jobbe mer med i tiden som kommer. Finne ut hvordan jeg kan balansere livet mitt bedre, og få flink pike problematikken til å roe seg litt. For da har jeg plutselig litt overskudd, og jeg blir roligere. Jeg ønsker meg så inderlig mye. Men jeg må ta det litt og litt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Leste i ett tidligere innlegg at du har fibromyalgi, lett å ta i for hardt da.
      Jeg har hatt FM diagnosen ivel 20 år og først nå har jeg klart å finne balansen i trening
      Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg