HVORFOR SKJULER JEG KROPPEN?

God kveld!

Jeg har alltid hatt en kropp som er kraftig og litt stor. Når jeg skulle ha klær da jeg var på mitt største, så ble det umulig å finne stort nok i vanlige butikker. Nå har jeg kontroll på vekten, og det går nedover. Det er jeg glad for, og kroppen min trenger det. I dag kan jeg finne klær i vanlige butikker, men må ha de største størrelsene.

Klær er viktig for meg. Det skaper et bilde av min personlighet. Vi må føle oss frie til å ha vår egen stil. Ikke være så redd for å skille oss ut litt. Nå er en av utfordringene mine kommet til syne igjen. Jeg må våge å ha litt ettersittende plagg på meg. Ikke alltid ha alt så stort. Der har jeg en jobb å gjøre. Skapet mitt bugner av romslige plagg.

Min kropp trenger ikke å pakkes bort. Jeg kan våge mer, og være tøffere i klesveien. Det skal jeg utfordre meg selv på de neste ukene. Hvis jeg skal kjøpe noe nå, så skal det ikke altfor store klær!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Fint innlegg og fint bilde med håret bak ørene..husk å ikke gjemme halve ansiktet bag en hår-gardin også! 😎😎😎🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg