Hvorfor skulle jeg være flau over mann og barn?

Det er rart hvordan folk kan snu og vende på ting. For det er tydeligvis et hett tema at jeg ikke viser frem mannen min eller barna mine på sosiale kanaler. Og noen har visst bestemt seg for at jeg er flau , og ikke vil vise dem frem. Det er absolutt null sannhet i akkurat det! For jeg elsker både barna og min kjære mann, og er utrolig stolt over å være mamma og ektefelle. Men jeg ønsker faktisk å skjerme dem så godt som jeg kan. For det er ikke alle som ønsker å være så synlig som jeg er.

Jeg er stolt over våre grenser, og det er noe jeg virkelig står inne for. Det kan godt hende at min kjære mann blir med på et bilde i ulike settinger etter hvert. Men barna skal ikke være med her, eller på andre kanaler. I dagens samfunn så må vi voksne ta ansvar, og beskytte ungene våre. For meg så er det ekstra viktig, og jeg ønsker ikke påføre ekstra belastninger på dem. Vi har våre diskusjoner her hjemme iblant, for det hender at de ønsker å være mer med. Men vi voksne har sagt nei, og det står vi ved.

For meg så finnes der ikke noe som er viktigere enn familien min. Og jeg skjemmes ikke over noe som helst. Dette er snakk om grensesetting overfor ungene, og jeg ønsker ikke å presse min kjære mann til noe han ikke ønsker. Vi er forskjellige, og har ulike behov. Det er viktig for meg at de trives med sin hverdag. Og jeg har full støtte her hjemme til å jobbe videre med influencer jobben min. Jeg er nok litt i overkant streng på visse områder. Men det står jeg inne for, og jeg angrer ikke på det valget som vi tok.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg