Hvorfor sprudler jeg?

Jeg gir blaffen, og koser meg skikkelig!

Akkurat i disse dager, så kjenner jeg på masse mestring. Det fyller meg opp med en skikkelig god følelse i kropp og sjel. Jeg smiler mer, og er føler endelig at hverdagen er inne på et godt spor nå. Jeg har en del muskelsmerter etter helgens jobbing, men det er på vei ned igjen. Så jeg er optimist, og ønsker å ha en produktiv uke. Jeg må nå jobbe med å regulere energi nivået, sånn at jeg ikke går meg helt tom. Men det er vanskelig, for nå ønsker jeg jo å få gjort veldig masse. Hele tiden får jeg nye ideer inni hodet mitt, så min mann er litt streng med meg iblant.

Takknemlig og glad for de små øyeblikkene i hverdagen!

Det er viktig at han våger å sette meg på plass, Fortelle meg hvordan han opplever situasjonen. For han ser det på en annen måte enn meg, og kan veilede meg litt noen ganger. Jeg blir nemlig litt hyperaktiv for øyeblikket, og har ikke helt kontroll på den energien som har kommet tilbake til meg. Det er helt naturlig at slikt kan skje, og vi vet ikke om denne gode energien kommer til å vedvare over tid. Men gode perioder skal nytes, for det gjør meg sterk nok til de vanskelige dagene. Selv om jeg har smerter nå, så er likevel humøret mitt bedre. Og jeg kjenner mye sterkere på enkelte følelser nå. Medisiner kan være nødvendige i perioder, men jeg er glad for at jeg nå ikke trenger alle lenger.

Vanvittig deilig med gode dager!

Jeg blir skikkelig fort rørt for tiden, og tårene kommer veldig lett. Men ikke fordi jeg har det vanskelig, men heller fordi jeg plutselig får kjenne på gode følelser. De har på en måte ligget i dvale en lang stund. Nå kommer liksom den gøyal Wenche mer frem, og jeg har gode dager. Håper inderlig at jeg kan få ha det bra i lang tid, Men våger jeg egentlig å håpe på det?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg