Hvorfor tar jeg aldri helg?

Så var det faktisk fredagskveld, og veldig mange har tatt helg. Sånn er det ikke for meg. Faktisk så har jeg egentlig aldri helt fri. For i min bransje så jobber man når andre har fri. Jeg skal jo lage innhold som dere kan lese i fritiden. For meg så er det en livsstil å jobbe på denne måten. Men så har jeg også muligheten til å ta en pause midt i uken, eller ta med meg jobben på tur. For jeg kan jo få gjort jobben min så lenge man har brukbart internett. Jeg elsker den fleksibiliteten som denne bransjen har. Og jeg har lært meg noen triks etter hvert.

Men selv om jeg jobber, så er det deilig med helg sammen med mine kjære. De er så vante med at jeg jobber på denne måten, så de reagerer ikke så mye lenger. Vi har snakket masse om dette her hjemme, og alle er enige om at mamma satser for fullt. Da må jeg også få lov til å gjøre det som trengs. Langt der fremme venter en gulrot på oss alle sammen. Vi drømmer om muligheter til å dra på en fin utenlandsferie i løpet av få år. Men da må mamma også tjene penger. Jeg er så takknemlig for at vi støtter hverandre her hjemme, og at jeg ikke trenger være lei meg fordi jeg må jobbe litt hver dag.

Influencere jobber hver dag året rundt. Det er ikke så mye forskjell på hverdager og høytider. Men man velger det helt selv. Når man er helt i oppstarten , så kreves der ekstra mye innsats. For man må gi følgerene innhold så punktlig som mulig. Da oppnår man resultater raskere, og bli fortere lagt merke til. Jeg vet at dette kommer til å kreve en stor innsats av meg. Men jeg elsker det, og det gjør meg godt. For nå har jeg et positivt prosjekt som opptar meg i hverdagen, og jeg merker at det gir meg påfyll av mestring og kunnskap!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg