Hvorfor velger jeg å jobbe hele sommeren?

Solen skinner og sommeren flyr av sted. Og jeg har jobbet hver eneste dag. Hvorfor orker jeg det? Hvorfor drar jeg ikke av sted på ferie? Tar jeg aldri fri? Sannheten er jo den at jeg bygger meg selv opp som influencer. Da er det veldig viktig at jeg er tilstede på sosiale medier, og at jeg oppdaterer bloggen min på de tidspunktene som følgerene mine forventer. Og jeg gjør det med stor entusiasme og glede!

Vi har visst ganske lenge at det ikke ble noe ferietur i år. Og da var det enklere å bestemme seg for å satse skikkelig i hele sommer for min del. For jeg er hjemme uansett, og er tilstede for ungene våre. Men jeg er så heldig å ha en jobb som jeg kan ta med meg alle steder hvor der finnes greit internett. Og jeg er så heldig som kan ta pauser akkurat når jeg ønsker det. Akkurat det elsker jeg.

Barna våre har vært litt på ferie, og det unner jeg dem virkelig. Men eldstemann har også hatt sommerjobb i noen uker. Da er det enklest å være her hjemme. Men vi har ikke gitt opp håpet helt om å få til noen dager på campingen i løpet av august. Noen ganger så må man ta valg, og ikke gjøre akkurat det som “alle andre gjør”. Det er ikke så lett iblant. Men denne sommeren har det fungert veldig greit.

Dersom man virkelig brenner for noe, så kan man prioritere det høyt. Og her i huset ble det sånn dette året. Så håper vi at der kan komme en utenlandsferie i løpet av få år. Jeg har fått stor uttelling for jobbingen min denne sommeren, og det skal gi meg en skikkelig fin start på høsten!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg