Hyllest til alle damer!

Kjære Deg, Du er god nok! Der finnes ikke en som er akkurat slik som DU! Faktisk så er Du helt unik! Husker Du på det i hverdagen ? Jeg tror nok at Du er nokså lik meg. for vi damer har en stygg uvane. Det er så mye lettere å snakke seg selv ned istedenfor opp! Men det kan vi hjelpe hverandre til å endre. Vi bør heller fokusere på fremsnakk. Gjøre hverandre oppmerksomme på våre gode sider. Ta en telefon til en venninne, og minn henne på at Du er glad i henne. Gi en klem til en som sliter. Bygge hverandre opp, og gjøre oss sterkere sammen!

Våg å ta Din plass i samfunnet! Vi trenger gode, kvinnelige rollemodeller i næringslivet. Det er ikke så veldig mange som våger å gå all in. Det er trist. For jeg tror at samfunnet trenger en bedre balanse. Men da må vi la kvinnene komme til, og gi dem muligheter til å lykkes. Jeg vil at kvinnelige ledere skal bli ansatt fordi de har de riktige kvalifikasjonene. Ikke fordi de er kvinner. Det er mye opp til oss selv. For vi kan ikke sitte på sidelinjen, og vente på at mulighetene skal komme vår vei! Man må gå for det man virkelig ønsker seg. Og da synes jeg at vi kvinner skal oppmuntre og støtte hverandre mer enn det vi gjør i dag. Legg vekk sjalusi og baksnakking! Vær heller stolt på andres vegne. Og hvis Du er litt misunnelig, så ta grep i eget liv for å komme deg dit du ønsker.

Jeg heier på oss alle sammen! Det er så spennende å kjenne mange kvinner som virkelig går for å nå drømmene sine. Jeg blir utrolig inspirert av samtalene som vi har på internett og sosialt. Vi gir hverandre oppmuntringer når det butter litt. Det fikk jeg kjenne på i pinsen da følelsene mine ble for sterke. Så mange fine meldinger og kommentarer som virkelig hjalp meg opp igjen! Sånn skulle jeg ønske at vi kvinner kunne være mot hverandre alltid. For da bygger vi hverandre opp, og vi blir en enda sterkere stemme i det offentlige rom! Så kom Deg i gang med dine drømmer, og vit at jeg heier på DEG!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg