I dag går jeg av som Fylkesleder i Mental Helse!

I dag er jeg ferdig med min periode som Fylkesleder i Mental Helse Vest Agder. Det har vært to spennende år. Men jeg kjenner at det skal bli godt å gi stafettpinnen videre til ny leder i løpet av denne dagen. For det er en tid for alt. Nå skal jeg heller fokusere på lokallaget her i Mandal. Jeg trenger mer frihet på grunn av min egen helsesituasjon. Så valget om å gå av var enkelt med tanke på min situasjon. Men jeg har lært veldig mye i løpet av denne perioden. Gode venner har jeg også fått, og de kommer jeg til å savne. Heldigvis er det mange muligheter til å møtes igjen!

I dag skal Mental Helse Vest Agder og Mental Helse Aust Agder bli til Mental Helse Agder. Jeg har vært leder for arbeidsutvalget som har forberedt denne sammenslåingen. Jeg er heldig som har fått meget god hjelp av flotte mennesker. For dette kunne jeg ikke så veldig mye om. Men vi har jobbet veldig bra, og nå er dagen endelig kommet. Der skal gjennomføres ekstraordinære årsmøter for begge lag før lunsj, og så er det sammenslåingsmøte etter lunsj. Vi var raske med å be om hjelp fra sentralt hold. Så jeg er så glad for å besøk av vår flotte landsleder og vår organisasjonssekretær.

Nå er det på tide at jeg kommer meg av sted. Jeg gleder meg, og jeg er veldig spent. For det er så mange ting som skal gjennomføres på riktig måte i dag. Sammen kommer vi til å komme i mål. Så kan jeg glede meg til min opptreden før middag i kveld!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Youtube og Instagram!

 

2 kommentarer
    1. Du har vært en ressurs for Fylkeslaget og Lykke til videre med både blogg og ikke minst for Mandal Mental helse. Plutselig så snakkes vi🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg