I dag skal jeg opptre!

Da er dagen her, og jeg gleder meg helt vilt til å opptre på Tiedemands Cafe i dag! Det kommer til å bli så koselig, og jeg håper virkelig at jeg klarer å være både fokusert og avslappet. Det har blitt ganske bra med søvn i natt, selv om jeg tenker veldig mye på det som skal skje. Jeg har heldigvis gjort dette før, og jeg kan huske at det virkelig var gøy å opptre helt alene. Nå skal jeg bruke litt tid for meg selv i formiddag, og forberede meg mentalt. Gleder meg til å pynte meg litt, og komme i riktig modus.

Formiddagen skal være rolig og fin, og så skal jeg underholde mellom kl 14-16, Håper virkelig at der kommer noen folk, og at jeg kan gi dem en fin opplevelse. Jeg elsker å synge, så det skal være fint for både meg og dem. Der er mange tanker, men jeg er skjerpet og fokusert på oppgaven min. Ellers så skal det nok bli en rolig og fin lørdag hjemme på sofaen i kveld. Vi trenger ikke flere planer i dag, men heller ta livet med ro. Så blir det nok god mat, og litt tid sammen med familien min.

Jeg håper at dere heier på meg i dag, og sender meg gode tanker! Det er en spennende dag for meg, og jeg håper virkelig at dette kan være starten på mye kjekt. I Mandal så er jeg jo ikke så veldig kjent som artist, men det kommer seg nå. Jeg er så klar for å gjøre mitt aller beste, og så kommer nok den herlige atmosfæren til å hjelpe meg! Vi snakkes igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg