I dag skal jeg velge!

God morgen!

I dag skal jeg velge ut sangene som jeg skal opptre med på fagdagen i morgen. Det er alltid spennende å opptre, og jeg koser meg ekstra når det er mine egne sanger. Så nå skal det bli kjekt å møte musikkterapeuten, og faktisk lage en plan på morgendagens sceneopptreden. Jeg kjenner ikke på nerver i forkant, men heller en slags forventning. Det er jo ganske spesielt å fremføre det man har skapt selv. Man får et dypere eierforhold til tekst og musikk. Heldigvis så er ganske trygg på meg selv når det kommer til det å opptre. Der har jeg jo ganske mange år med erfaring.

Å kunne gi av sine innerste tanker og følelser, er spesielt. Og når der settes toner til mine ord, så blir det veldig levende og sterkt. For jeg vet jo hva tekstene handler om, og hvor de kommer fra. Det er til tider vanskelig å slippe ordene ut av meg, men det er som regel veldig befriende følelse i etterkant. For meg så er det viktig at teksten kommer skikkelig frem, og at jeg kan formidle mine tanker og erfaringer. En del av tekstene er jo ganske såre for meg, og jeg legger hjertet mitt på blokka. Noen ganger så må jeg forsøke å ha en liten avstand til det som jeg synger om. Tårene kommer fort, så har jeg har mine triks.

Jeg gleder meg til å opptre i morgen! Det kommer til å bli en fin dag, og jeg satser på at mine låter kan krydre dagen litt ekstra. Når man får slike muligheter, så blir jeg veldig takknemlig. For jeg elsker å opptre, og det ønsker jeg å gjøre mye mer. Musikken skal bli en viktig del av min fremtid, og jeg koser meg underveis på denne reisen. Satser på at vi velger akkurat de tekstene som passer inn i det temaet som er satt for fagdagen. Jeg gleder meg til å plukke sangene, og øve litt.

Ellers så skal jeg rekke å trene, og jeg skal jobbe videre med kanalene mine. Håper også på å spille inn litt mer til min julekalender. Dagene flyr av sted, og jeg har det kjekt! Ha en fin dag, så snakkes vi her igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg