I MORGEN BRAKER DET LØS!

God kveld!

Da er det kvelden før skolestart. Et nytt skoleår venter på oss, og alle rutiner skal på plass igjen. Første skoledag på ungdomsskolen for minstemann, og oppstart på vg2 for eldstemann. Jeg gleder meg til den vanlige hverdagen, men vet at overgangen kommer til å bli krevende. Viktig å ha alt på stell kvelden før, sånn at man ikke stresser mer enn nødvendig i morgen tidlig.

Dette året skal de altså i gang på en mandag, og ha full uke. Nye timeplaner, og mye nytt å forholde seg til. Jeg er litt spent på hvordan dette blir, men alt kommer nok til å roe seg etterhvert. En dag om gangen, så tar vi det som det kommer. Sommeren er offisielt over, og det blir mer forskjell på hverdag og helg. Jeg gleder meg til å se utviklingen hos barna mine, og følge dem på deres reise.

Min vekkeklokke ringer 06.30, for første gang på lang tid. Blir nok en ganske brå overgang for meg også. Men jeg er klar, og ser frem til å ha den strukturen som passer oss bra. Nå har vi en ny høst, med masse muligheter. Blir nok bra for både store og «små»!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg