Ikke farlig å være redd!

God kveld!

Noen ganger så er jeg redd. Engstelig for at jeg har kastet meg ut på for dypt vann, eller at jeg våger mer enn jeg burde. Det er helt menneskelig å kjenne på slike følelser noen ganger. Men jeg har valgt å ikke la frykten for det ukjente stoppe meg. Men det kommer jo ikke bare sånn av seg selv. Der ligger hard jobbing bak, og jeg deler masse av meg selv underveis. Hva andre tenker om meg, kan jeg ikke gi for mye tid til å tenke på. Da er jeg desidert i feil bransje. Men samtidig så er jeg opptatt av å holde meg innenfor egne grenser.

Det er ikke farlig å være redd. Faktisk så er det bare sunt. For det forteller meg at jeg ikke har tatt helt av, og tror at alt bare gull. Nei, det er med på å holde meg godt plantet på jorda. Jeg er jo meg selv, og er ikke så veldig ulik alle andre der ute. Det er bare det at jeg har et sterkt engasjement når det kommer til psykisk helse, og jeg velger å dele livet mitt i sosiale kanaler. Jeg mener at det er viktig å være litt redd iblant. Da skjerper man seg det lille ekstra, og yter etter beste evne overfor andre mennesker. Det er rart å bli gjenkjent, men det er jo en konsekvens av det livet jeg har valgt å leve.

Jeg er glad for at flere blir kjent med meg, og at mine kanaler vokser. At jeg da også kjenner på frykten, er helt naturlig. Der er ikke noe her i verden som kommer gratis i hendene dine. Du må selv gjøre jobben for å komme dit du ønsker å være. En riktig mengde redsel, er bare bra å ha med seg i hverdagen. Våger du å være redd?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg