IKKE HELT SOM PLANLAGT!

Hei🌸

Ja, da var allerede søndagen her. Denne helgen ble ikke sånn som vi hadde planlagt. Målet vårt var å få malt mest mulig på huset vårt. Men værgudene var ikke helt på vår bølgelengde. Regn er jo ikke akkurat så bra når man maler, så det ble ikke så effektivt denne helgen. Min mann fikk malt rundt vinduene, så det er jo bra i hvert fall.

Denne helgen har også min kropp streiket. Jeg har vært ekstremt sliten, og sovet masse. Både dag og natt. Sånn er det noen ganger, og  da må jeg bare lytte til kroppen. Selv om det er skikkelig kjedelig. Jeg ønsker jo å bidra med min innsats, men sånn ble det ikke denne helgen. Føltes godt å få laget middag til familien i dag. Koselig å ha alle rundt bordet.

Jeg har også sett på britiske krim serier på NRK denne helgen. Noe som jeg ikke har pleid å gjøre på mange år. Er jo så lett skremt av meg. Men ble faktisk fascinert, og har kost meg med nett tv på sofaen. Godt å kunne se på litt forskjellig mens jeg hviler. Så nå blir det bra med online Mastermind møte med Beauty Secret Community i kveld . Jeg er klar for å komme i gang med en ny uke!

Ha en fin søndagskveld❤️❤️❤️

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg