Ikke lurt å vente for lenge!

God morgen!

Jeg har blitt ganske mye bedre på å ta grep i eget liv. Når jeg har vurdert en ide lenge nok, så tar jeg en avgjørelse. Enten legges den helt bort, eller så går jeg for det med hud og hår. Dersom man virkelig har et ønske om å kunne gjøre en foreskjel, så kan man ikke bli sittende på gjerdet, Det er derfor en befriende følelse inni meg akkurat nå, og magefølelsen min er veldig bra. Nå bare gleder jeg meg til å jobbe videre med alt det som skjer rundt meg. Litt skummelt til tider, men jeg vet at dette fikser jeg.

Det er ikke farlig for meg å stikke hodet frem. Men man må være villig til å ta det som kommer i kjølvannet av det. Som regel så er det positivt, men noen ganger så er det jo ganske vanskelige situasjoner som kan oppstå. Jeg forsøker å være rolig, og være trygg på egne ferdigheter. Mine erfaringer skal brukes som en ressurs. Da får de en helt annen verdi, også for min egen del. For når man utarbeider et nytt produkt, så gjør det noe med innsiden på meg også. Det blir jo mange tanker, og man vurderer hvilke ord som passer i konteksten.

Nå er jeg så glad for alle dere som heier på meg, og som ønsker meg det beste. Jeg er utrolig heldig som har dere i livet mitt. Hverdagen min hadde ikke vært den samme uten dere. Jeg håper at tiden vil vise noe positivt, og at jeg kan være stolt av det jeg har skapt. En ny epoke er i ferd med å starte i livet mitt, og jeg tar firmaet opp til et annet nivå. Dette blir rått og spennende!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat; wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

3 kommentarer
    1. Enig med Meg her, veldig mye selfies. Det går mye på samme innhold i innlegg også, bare med forskjellige ord

    2. Hei! Bare en tanke i fra meg: det hadde kanskje vært litt mer spennende og interessant innlegg hvis du hadde variert bildebruken mer? Tror du hadde fanget leserne litt mer da! Det er ikke særlig interessant å se de samme bildene, eller bilder tatt fra sammen vinkel, i hvert _eneste_innlegg… Bildet bør ha en sammenheng med teksten og ikke minst appellere til bestemte følelser eller oppfatninger hos leseren og det gjør dessverre ikke en selfie🌟Mener ikke å komme med kritikk, men jeg har lest bloggen din en stund og dette er noe jeg har reagert på☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg