INGENTING ER UMULIG!

God kveld!

Jeg er fan av å ha drømmer. Å kunne ha noe som man virkelig lengter etter å oppleve, er for meg veldig positivt. En målsetting som ikke forsvinner, men som alltid følger en i livet. Noen drømmer forsvinner nemlig i dragsuget, og blir aldri en realitet. Jeg er heldig som fortsatt kan jage etter drømmen min, og har ikke mistet troen på det underveis. Hva som kommer ut av det til slutt, er det jo ingen som vet. Men jeg skal vite med meg selv at jeg virkelig har gitt meg selv den sjansen.

Man kjenner det i magen. Vet liksom hva og hvordan man ønsker at ting skal bli en gang. Min indre drivkraft har holdt meg i livet. Et sterkt ønske om å se barna mine vokse opp, og følge dem inn i voksenlivet. Få lov til å jobbe med egen musikk, og stå på scenen foran et publikum. Jeg er helt sikker på at denne drivkraften gir meg positiv energi, og et pågangsmot som ingen kan ta fra meg. Det er mange ting i livet mitt som har forsvunnet. Men sannheten er, at dette står spikret inni mitt hode og kropp.

Er du blant dem som våger å kjenne etter? Hva er det du egentlig ønsker å gjøre i livet ditt? Følger du magefølelsen, eller blir du kun drevet av den vanlige hverdagen og tidsklemma? Det er viktig å huske at du er sjefen i ditt eget liv. Ingen andre kan ta det første steget mot din drøm. Ingenting blir en virkelighet, dersom du fortsetter å sitte på gjerdet. Kanskje trenger du et dytt i baken? Skal du nå gå for det som du alltid har ønsket deg?

La oss gi oss selv noen år. Se hva som skjer, og hvordan vi ender til slutt. Jeg aner ikke om musikken min slår til hos dere. Men jeg er sikker på at noen der ute vil like det. Og da er det opp til meg å nå ut til akkurat dere. Drømmer er en fin ting. Og tenk så herlig det vil være, når man endelig kan få oppleve det i virkeligheten!

Ha en strålende kveld, så snakkes vi igjen snart!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg