Innspillingen er i gang!

God kveld!

I dag har jeg vært skikkelig effektiv, og jeg har kommet godt i gang med julekalenderen som skal gå på min Youtube kanal i desember. Det er så kjekt å skape noe eget, og faktisk våge å ta fatt på et såpass stort prosjekt helt alene. For det er jeg som må skape kreativt innhold, filme, redigere og poste 24 videoer! Jeg gleder meg sånn til å se hvordan resultatet blir, og jeg håper virkelig at dere kommer til å like den. Men jeg forsøker å ikke være altfor streng mot meg selv, da dette er første året som jeg lager det.

Målet mitt er å skape julestemning, og få spre litt godhet i adventstiden. Det er jo en travel tid, men jeg ønsker å gi dere noen minutter hver dag med koselig innhold. Hver episode skal avsluttes med at jeg synger en julesang, og jeg er allerede i gang med å filme. Jeg kjenner at julestemningen kommer hos meg i hvert fall. Det er også viktig for meg å tenke på de som ikke gleder seg så veldig til jul. Det gjelder dessverre veldig mange der ute. Så kanskje jeg kan spre litt kjærlighet og omsorg ut til alle dere.

Noen ganger så overrasker jeg meg selv. For det er så gøy å kjenne at man er kreativ, og at livet er godt å leve. Jeg ser frem til denne julen her hjemme i Mandal. Det er rolig og fredelig. Men jeg vet jo at savnet etter min familie kjennes litt ekstra. Så jeg har planer om en dagstur på lille julaften. Jeg må jo gi min kjære far en god bursdagsklem. De neste ukene skal jeg jobbe med julekalenderen, og jeg håper at dere vil like den!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Gleder meg til julevideoene dine. Koser meg med førjulstiden 🤶🏻 Baking,vasking og julemusikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg