ISABEL RAAD IMPONERTE MEG!

 

God kveld!

Jeg har sett på de første episodene av Isabel Raad sin serie på TV2. Og jeg må være ærlig å si at jeg var litt skeptisk. Elsker jo å se på Bloggerne, men følte kanskje ikke at jeg ville like denne serien like godt. Men der tok jeg jammen meg feil, og mange av mine fordommer ble lagt døde. Ja, hun lever et helt annet liv enn meg på veldig mange måter. Men det var kjekt å kunne se mer om hennes hverdag, og hennes herlige familie. For er det noen som er legende, så er det jo mamma Raad!

Det er tydelig at Isabel har blitt mer voksen, og at hun er mer bevisst på egne valg. Noe som jo er veldig viktig, med tanke på hennes store følgerskare. Så mange unge jenter som ser opp til henne som et forbilde, og hun har skjerpet seg. Jeg koste meg mens jeg så på, og det ble en del latterkuler underveis. Det er jo bare morsomt å se henne sammen med sine nærmeste, uten filter. De har svært tette bånd innad i familien, og de er så klart veldig stolte av alt hun har oppnådd.

Det er lett å forhåndsdømme Isabel. Mye snakk om hennes ungdomstid, og hennes operasjoner. Men det er godt å se at hun nå ønsker å ta litt avstand til akkurat det, og faktisk forteller åpent om hvordan hun har jobbet seg tryggere i seg selv. Selv om der nok er masse som vi ikke er enige i, så vil jeg likevel si at jeg heier på Isabel. Hun jobber hardt, og har klart å oppnå sitt store mål om å eie egen leilighet. Håper bare at hun nå fortsetter sin reise inn i voksenlivet på en trygg og god måte. Jeg gleder meg til å se flere episoder!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg