JA, JEG MÅ BLI BEDRE!

God kveld!

Jeg vet at jeg har masse å lære som blogger, selv om jeg har holdt på i noen år allerede. Det er ikke sånn at jeg tror jeg kan alt, og at alt jeg leverer er perfekt. Faktisk så vet jeg at der er områder som jeg må jobbe masse med, og jeg ønsker å bli bedre på. For meg så tar det litt tid, og jeg må ta det i mitt eget tempo. Sånn er jeg bare skrudd sammen.

Når jeg forsøker å jobbe meg større, så vet jeg godt at der forventes masse av meg. Jeg ønsker å lære meg det som mangler, og bli mye bedre på bilder. Skjønner at der må mer variasjon på plass, og bedre samsvar mellom innhold og bilde. I noen kommentarer så opplever jeg at der er en ganske sint tone. Og da blir jeg stresset. Det er noe som jeg må jobbe med å takle.

Man blir ikke ekspert over natten, så jeg håper dere har litt tålmodighet med meg. Min blogg skal ha mitt særpreg, så jeg vil ikke være for like de andre heller. Men nå må meg få gjort noen mer med bilder aller først, så får vi ta det litt etter litt. Men en ting sier jeg med en gang, bare sånn at det er klart. Jeg verner om mine nærmeste, så dere får ikke bli med på mye av det vi gjør som familie.

Jeg legger meg ikke opp i hva andre bloggere velger å gjøre. Men for meg så det veldig viktig å ha noe for meg selv, og det passer mann og barn best. Så dermed la jeg vekk mobilen da vi var på restaurant på lørdag. Det kom der reaksjoner på, men jeg står inne for det. Jeg trenger ikke dele alt med dere, selv om jeg velger å ha en offentlig stemme.

Når jeg er ute med venninner, så er det opp til dem å velge hvor delaktige de vil være. Noen er komfortable med å bli tatt bilde av, mens andre ønsker å være i utenom internett. Det velger jeg selvsagt å akseptere, og de skal ikke føle seg tvunget til å bli avbildet til mine sosiale kanaler. Jeg har voksne venner, så de setter sine egne grenser på en fin måte.

Nå håper jeg at dette innlegget ikke provoserer for mange der ute. Jeg er så glad i dere som følger meg, og dere har lov til å be om endringer. Bare skriv det på en ok måte, sånn at vi har en fin tone oss i mellom. Da blir det lettere for meg å ta i mot det, og vi kan komme noen steg videre. Jeg skal jobbe med de tingene som må forbedres, så tar vi det litt etter litt.

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer
    1. Føler du ofte misforstår . Det må være rom for å gi konstruktiv kritikk . Om du ikke takler det så vet jeg ikke. Føler ofte du går i forsvarsposisjon. Ingen er ute etter deg. Vi gir tilbakemeldinger for at bloggen din skal bli bedre enn at du mister lesere. Du har blogget såpass lenge nå at noen forandringer burde skje. Om du ikke ønsker konstruktiv kritikk eller ikke takler det så er det bare å si fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg