Jeg angrer ikke!

Jeg har aldri angret på min åpenhet!

Da jeg valgte å satse på blogg og sosiale medier, så tok jeg en del avgjørelser i forhold til hva jeg ønsket å dele. Som dere vet, så er jo ikke barna med. Men jeg tok også avgjørelser på å ville dele vonde dager med samfunnet. Si høyt at mine dager er utfordrende, og være et ansikt utad. Ikke som en slags helt, men heller som et vanlig menneske med en tung ryggsekk. Jeg har egentlig aldri angret på den avgjørelsen. Men det stormer til tider, og jeg har endelig lært meg til å beskytte meg bedre. For meg, så har mine kanaler blitt en del av livet. Jeg trenger kanalene til å nå ut. Og så trenger jeg å bli sett. Sånn er det bare. Det er en del av meg.

Jeg har dager som er skikkelig utfordrende, men så er det noe givende i å kunne snakke åpent om det. Ikke være så redd for å bryte ned den perfekte fasaden. Vi er bare mennesker, og har våre dager hvor livet svir litt ekstra. Sånn er det for oss alle sammen, og det er godt å ikke være alene. I dagens samfunn, trenger man et mangfold av stemmer. Jeg har valgt å være ærlig, og by på det jeg har. Men du får ikke hele meg, for jeg sparer noe til kun den innerste sirkelen min. Der hvor de aller nærmeste er, og vi har våre grenser som familie. De kommer aller først, og så kan jeg bidra med mitt o samfunnet etterpå. Sånn vil det alltid være!

Når jeg kan drive med mine ting, så føler jeg meg til nytte. Selvsagt er mye hverdagslig fjas, men jeg har et ønske om å dele en hverdag med psykiske utfordringer. Det skal bli spennende å ta denne reisen sammen med dere!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Medlemsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg