JEG BA OM HJELP!

God kveld!

I morgen har jeg en avtale hos Frisklivssentralen her i Lindesnes. Det blir spennende å se om de har noen tilbud som kan hjelpe meg i min livstilsendring. Jeg har jo allerede selv tatt grep angående treningen. Men er på jakt etter mer kunnskap angående kosthold og ernæring. Har hørt at de har ulike kurs, så håper at noe der kan passe for meg.

Jeg vet at jobben må gjøres av meg. Men jeg er ikke redd for å be om litt hjelp på veien. Nå må jeg ta viktige grep i min hverdag, og hjelpe denne kroppen til en bedre fremtid. Det er ikke kjekt å måtte deale med 8 fysiske og 4 psykiske diagnoser. Men sånn er min hverdag, og det er kun jeg som kan gjøre det bedre. På en måte så trengte jeg nok denne blåveisen.

Å dele dette offentlig, er til tider skummelt. Men jeg må våge å være meg selv. Nå er det sånn situasjonen er, og da får jeg bare stå i det. Jeg forsøker nå å finne de beste løsningene, som kan gi meg varig effekt. Og kanskje kan Frisklivssentralen gi meg litt hjelp på denne reisen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg