Jeg begynte å gråte!

 

God kveld!

Jeg har de siste årene blitt et skikkelig følelsemenneske.  Det er aldri langt mellom latter og tårer, og jeg blir så utrolig fort rørt. Faktisk så er det ganske flaut noen ganger. Men jeg forsøker  akseptere den dele av meg også. I går kveld hadde jeg en så fin opplevelse, og karaoke showet ble gjennomført uten problemer. Jeg var i god form, og holdt koken i 3 timer. Så utrolig gøy med herlig publikum, og jammen ble det litt dansing i gatene i går kveld også. Men det som var mest utfordrende for meg denne gangen, var mine egne følelser. For jeg fikk så mange flotte tilbakemeldinger etterpå, og ble omringet av mange mennesker. Alle sammen ville snakke med meg, og gi meg så så utrolig fine ord. Da kjente jeg at det ble mye for meg, og jeg ble bare stående å smile. Ble egentlig helt satt ut av det som ble sagt, og hvordan godt voksen mannfolk virkelig ønsket å oppmuntre meg til å synge videre. Da gjestene gikk ut, så var det bare meg og betjeningen igjen. Da fikk jeg en god klem av eieren, og da kom tårene. Tårer av lettelse og glede. Som inneholdt så mye mestring, og jeg forsøkte etter beste evne å ta inn alle inntrykkene.

Min sang kommer fra hjertet. Samme hvilken sjanger eller sang det er. For jeg har et sterkt ønske om å gjennomføre min opptreden på best mulig måte. På hver eneste låt, gir jeg det jeg klarer. Og så får jeg masse respons tilbake. Noe som jeg virkelig må øve på ta i mot. Det har alltid vært utfordrende for meg å ta inn applaus og ros. For jeg er dessverre mye mer vant til å takle kritikk. Når jeg da hadde brukt opp kreftene mine, så ble alt så sterkt for meg. Jeg ble omringet av gode mennesker, som bare vil meg vel og som gav meg litt støtte- Selv om jeg virkelig var glad, så kom der altså tårer. Jeg blir oppriktig overrasket over den enorme responsen som jeg har fått den siste tiden. Og jeg jobber meg sterkere, og våger enda mer. Tårer trenger ikke være negativt, og det forteller meg bare at jeg virkelig elsker det jeg driver med her og nå. I kveld er det nok et show, og jeg gleder meg så vanvittig til en ny runde!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg