Jeg begynte å gråte….

Jeg jobber så hardt hver eneste dag for å oppnå mine mål. Det er til tider svært krevende. Men det så utrolig gøy også! Men jeg merker jo at jeg legger masse energi og følelser inn i jobben min. Noen ganger så tenker jeg ikke så mye over hvor stort dette egentlig er for meg- Men nå jeg blir fremsnakket av kursledere, så blir jeg veldig rørt. For da kjente jeg virkelig på at all jobbingen faktisk bærer frem til noe stort.

Man jobber ganske masse alene når man er en liten influencer sånn som meg. Jeg er heldig som har fine kollegaer influencer programmet. Men her hjemme sitter jeg hver eneste dag, og jobber helt alene. Da kan man noen ganger bli ganske sliten og usikker. Det føles noen ganger som om man ikke helt hva man driver med, eller hvor man skal. Men da er det ekstra godt når rosen kommer på en vanlig søndag ettermiddag.

Det er viktig for meg å få en bekreftelse på den jobben jeg gjør. Så det bli en del studering av statistikk og tall. Men det som betyr aller mest for meg, er den tilbakemeldingen som dere gir meg. Da ser jeg hvordan dere reagerer på det jeg poster, og jeg koser meg sånn med de fine meldingene som dere sender. For meg som lever en hverdag med psykiske utfordringer, så er det ekstra viktig for meg.

Så noen ganger gråter jeg mens jeg leser. Ikke fordi jeg er trist eller sliten, Men aller mest fordi jeg blir glad, stolt og lettet over å lese så fine ord fra dere.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg