JEG BESTEMMER SELV!

God morgen!

Som blogger, så er det umulig å gjøre alle til lags. Noen liker bloggen min, andre synes den er idiotisk. Der er mennesker som heier på meg, og folk som ikke liker meg. Jeg får meldinger som er fine, og kommentarer som er frekke. Mange mener mangt om mye, og noen ganger blir jeg bare litt matt.

Men jeg kan ikke ta alt innover meg. Det vil ikke gjøre meg særlig godt. Vi har ulik smak. Både på innhold, interesser, mote og sminke. Du trenger ikke å like det samme som meg. Men jeg må ha lov til å være meg. Min blogg handler om mine meninger, og min hverdag. Da blir det faktisk på min måte, og på mine premisser.

Noen blir garantert provosert. Men dere bestemmer ikke over mitt liv, eller mine valg. Jeg tar selvstendige valg, og har det endelig mye bedre i min hverdag. Det betyr så mye for meg, og jeg liker å dele hverdagen med alle som følger meg. Ikke heng deg opp i kun det negative.

Hver dag velger jeg hva jeg ønsker å dele, og hva som forblir privat. Det valget skal ikke styres av nett troll, eller mennesker som ikke ønsker meg vel. Mitt fokus ligger på mine oppgaver, og jeg velger å fortsette min reise i sosiale kanaler.

Klem fra Wenche

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg