Jeg ble helt utladet!

Jeg har lagt merke til en ting i det siste. For jeg er jo inne i en god periode, og koser meg veldig. De fleste dagene får fint dersom jeg hviler litt mellom oppgavene. Men så kommer der sånn omtrent annenhver uke en skikkelig tung dag. For jeg blir nesten helt tom for energi, og vil egentlig bare sove hele dagen. Sånn er jeg akkurat nå når jeg skriver dette innlegget. Sminken er kommet på, men joggebuksen er antrekket i dag. For jeg vet at mesteparten av denne dagen kommer jeg til å være på sofaen. Sånne dager er skikkelig frustrerende for meg. For da kommer mine helseutfordringer så klart til syne, og jeg føler meg ikke særlig sterk.

Det er ikke så lett å finne en gylden middelvei. For jeg har små mange ideer og gjøremål. Men jeg vet også at det er kun jeg som kan kjenne hvor skoen trykker. Akkurat nå så er der mange tanker som virrer inni hodet mitt. Der skjer mange ting som tilhører privatlivet mitt. Heldigvis så har vi det godt likevel, og støtter hverandre gjennom det. Men så lenge jeg går og tenker masse, så spises min energi opp. Så det er ikke så rart at jeg er sliten akkurat nå i dag. Jeg skal unne meg selv en del hvile, og bare være snill mot meg selv. Da pleier jeg å få en god dag i morgen. Det handler mye om hvordan man velger å angripe utfordringene. Her føler jeg meg trygg på hva som er årsaken, og da kan jeg ordne opp i det.

Jeg forventer ikke at livet skal være rosenrødt. Men jeg er glad for at en del utfordringer allerede er løst. Det gir meg nemlig et håp om at alt sammen skal ordne seg på en eller annen måte. Nå skal jeg ta en dag om gangen, og ta vare på meg selv underveis. Så må Dere huske på at jeg alltid ønsker å gi innhold til mine kanaler selv om jeg sliter litt, Det er spennende å være i aktivitet igjen, og faktisk se at man kommer seg fremover!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg