JEG BLE OVERRASKET!

 

God kveld!

I går kveld ble jeg svært overrasket da jeg kom på Tiedemands Cafe. Jeg skulle ha karaoke show, og gledet meg jo veldig til å gjennomføre det. Da jeg kom inn døren, så fikk jeg se at der faktisk var et par fra Egersund der allerede. Det var noen som jeg kjenner veldig godt, og som jeg har hatt et forhold til i hele min oppvekst. De er venner av mine foreldre, og jeg har jo da hatt mange opplevelser sammen med dem i Egersund. For meg så var det svært uventet at akkurat disse to flotte menneskene skulle komme på mitt show. Og jeg kjente på mange følelser med en eneste gang. Jeg var glad, og syntes det var kjekt å se dem igjen. Men jeg ble også litt stresset, da de ikke har opplevd meg i en sånn setting før. Kjente at pulsen min steg noen hakk, og jeg ble ganske så nervøs. Heldigvis så er de så hjertelige mennesker, så jeg visste jo at det burde gå fint. De koste seg med middag, og hadde god utsikt rett mot meg. Jeg måtte jobbe med mine egen tanker og følelser, og fjerne den frykten om at de ikke ville like det jeg driver med nå. Dumme tanker som forsøkte å ta overhånd, og jeg ble nødt til å ta noen dype pust med magen gjentatte ganger.

Heldigvis så fikk jeg kjapt se at de likte det, og stemningen var så god. Ble helt rørt over å høre de fine tilbakemeldingene som jeg fikk fra dem utover kvelden. Det er ord som jeg gjemmer inni hjertet mitt, og som kommer til å hjelpe meg videre. For jeg må våge å være meg selv, uansett hvem som sitter der. Jeg trenger slike utfordringer, og jeg gleder meg allerede til to show neste helg. En fin kveld , selv om det var litt roligere denne helgen. Så kjekt at venninnen min også kom for å høre på, og gi meg litt ekstra støtte underveis. Det er kjekt med overraskelser, og det så ut til at alle sammen koste seg mens jeg underholdt. Tok litt tid å lande da jeg kom hjem, for jeg måtte sortere litt tanker og følelser inni meg. Men jeg sov som en stein i natt, og er så glad for at jeg mestret situasjonen.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg