Jeg ble overveldet av så mange fine ord!

Jeg er utrolig heldig som har alle Dere i ryggen! Det er så stort for meg å merke den kjærligheten og støtten som jeg får i hverdagen. Jeg er så glad for at Dere støtter meg, og at Dere heier på meg! Noen ganger så blir man litt usikker på det man driver med. Men når det røyner på, så kommer Dere med flotte kommentarer. Da jeg gav beskjed om det vonde brevet som kom, så var det utrolig mye støtte til meg på sosiale medier. Jeg ble helt overveldet da jeg leste alle de fine ordene til meg. Det var veldig godt og støttende for meg i en vanskelig tid. Jeg er derfor utrolig takknemlig for at Dere hjelper meg gjennom hverdagen.

Det er herlig når man ser at mange mennesker bryr seg om det man holder på med. Jeg vet at det kan bli masse mas fra meg i perioder. Men Dere er der, og hjelper meg videre. Jeg fikk plutselig se at veldig mange mennesker bryr seg om meg. Det er noe som jeg setter utrolig høyt. For det er ikke en selvfølge. Jeg snakker åpent om personlige ting, og det gjør meg sårbar. Men jeg vet også at min åpenhet hjelper andre mennesker der ute. Da er det ekstra viktig for meg å opprettholde min stemme i samfunnet. Det er ikke alltid så veldig mange som leser bloggen min. Men dersom jeg kan hjelpe et annet menneske, så blir jeg veldig glad.

Jeg er veldig glad i Dere! Det er veldig spesielt for meg å kjenne på den varmen som Dere gir meg. Jeg får nesten ikke sagt hvor mye det betyr for meg personlig. At noen anerkjenner den jobben som jeg faktisk gjør hver eneste dag, er stort for meg. Jeg er glad for hver enkelt som følger meg i min hverdag. Jeg tror at vi kommer til å bli en ganske stor gjeng etter hvert som tiden går. Da håper jeg at positiviteten fortsetter i tiden som kommer nå. Jeg er meget klar for å gjøre en solid jobb. Det er veldig fint dersom Dere velger å dele innleggene mine i tiden som kommer! Da hjelper Dere meg med å nå ut til mange flere! Jeg håper inderlig at vi kan skape et fint samhold i tiden som kommer! Jeg skal i hvert fall gjøre mitt aller beste!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg