Jeg ble plutselig redd!

Jeg er blitt veldig opptatt av tall og statistikker. Sånn er det når man virkelig prøver å bli en av de største influencerne her i Norge. For ja, det er faktisk det jeg ønsker. Og det er viktig for meg å følge med på hvordan tallene utvikler seg fra dag til dag. Etter midnatt hver kveld, så kan jeg sjekke hvordan det har gått på min Instagram konto. Det er jo spennende å se om det går fremover slik jeg vil. For den jobben jeg legger ned , krever en del innsats.

Da jeg startet på kurset til Anne Brith, så hadde jeg ikke så store tall. Og jeg visste at det kom til å være krevende å få den økningen som jeg ønsket meg. Men her om kvelden sjekket jeg tallene rett før leggetid. Og da kunne jeg se at i løpet av de seks siste dagene, så hadde innleggene mine blitt sett over 65 000 ganger! Jeg trodde nesten ikke det jeg så. Og jeg kjente det i magen med en gang. For jeg synes det er masse, selv om det nok kommer til å stige enda mer. Bare les her!

Det var nesten umulig å få sove etterpå. Og jeg kjente at jeg faktisk ble redd. Noen ganger så er det nesten skummelt å tenke på. Men samtidig så er jeg så glad, og det er dette jeg vil. Jeg er en jordnær dame, og jeg er ikke vant med å takle medgang. Høres kanskje rart ut, men jeg takler egentlig motgang bedre enn medgang. For jeg har ikke så masse erfaring på at det går bra. Og jeg ble liggende å tenke masse den kvelden. Ja, jeg ble redd. Men aller mest stolt.

Det er surrealistisk å se alt som skjer nå. Men jeg merker at det trigger meg på en positiv måte. Og jeg tror bare det er sunt å bli litt redd iblant. For da skjønner man at begge beina må holdes godt plantet på jorda!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg