Jeg ble så stressa at armene dirret!

Som Dere vet, så klikket bloggen onsdag formiddag. Du kan mildt sagt si at jeg også klikket ganske godt. For jeg forsøkte alt jeg kunne å fikse dette fort og greit selv. En enkel oppdatering av WordPress endte i fullstendig lås. Jeg forsøkte febrilsk å få tak i mentoren min og teknisk ansvarlig. Men ingenting hjalp. Til slutt var jeg så stressa at armene mine dirret, tårene presset på og jeg var helt på tuppa!

Midt oppi alt sammen så måtte jeg hente hjem unger, og det endte i en uoverensstemmelse fordi jeg stresset meg enda mer opp. Så da måtte jeg ordne opp i det, og be om unnskyldning. Til slutt så fikk jeg tak i Anne Brith, og vi ble enige om at dette måtte fikses av mitt webhotell. Så da var det bare å sende inn feilmeldingen, og ta blogg fri til den ble fikset. Det var fysisk vondt i kroppen min i lang tid etterpå. Stress nivået mitt var skyhøyt i flere timer.

For meg så er det utfordrende å takle uforutsigbarhet. Så dette ble ganske vanskelig å komme seg gjennom. Heldigvis fikk jeg bare beskjed om å ta en fridag, og roe meg ned. Dette er sånt som kan skje, og det lar seg jo fikse på et vis. Men jeg lærte nye ting om meg selv. Det stresset håndterte jeg ikke særlig bra. Og jeg må øve meg på å takle slike situasjoner bedre i fremtiden!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

https://www.facebook.com/wenche.larsenpuntervold?ref=bookmarks

https://www.youtube.com/channel/UCTFQRrhrjA5aE4o-4TWR99A?view_as=subscriber

https://www.instagram.com/wenchelarsen.no/

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg